Indmeldelse

Stiftet d. 4 maj 1913

Garderforeningen For Silkeborg og Omegn

Indmeldelse

Enhver der har båret Den Kongelige Livgardes uniform kan og bør være medlem af De Danske Garderforeninger. Et medlemskab giver dig mulighed for at møde gamle kammerater fra din egen årgang ude i lokalforeningerne eller ved de store arrangementer der afholdes rundt om i landet.

(Det er tid til at mødes).

Mød nogle af dine årgangskammerater som medlem af:

Garderforeningen for Silkeborg og Omegn

Tryk for indmeldelse

Herefter tilgår brev med oplysninger om foreningen, samt kontingentopkrævning,    (275.00 Kr.) som kan tilmeldes P.B.S

Når du modtager, og betaler det første indbetalingskort kan du tilmelde dig automatisk betaling, det letter foreningens arbejde, og omkostninger ved  udsendelse af indbetalingskort, og ikke mindst er du sikker på at kontingentet altid bliver betalt til tiden. Det er bestyrelsens håb at alle tilmelder sig for derved sparer både du, og foreningen penge til porto.

Dit medlemsnummer / kundenummer og andre oplysninger der skal bruges finder du på det udsendte indbetalingskort, er du i tvivl kontakt formanden.

Tryk for tilmelding :Betalingsservice online tilmelding

Kontingentet kan nu betales  via Swipp på mobil  29 39 95 86.

EN GANG GARDER-ALTID GARDER

Copyright 2015 © Garderforeningen for Silkeborg og omegn.